KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. Úloha dotazníku při autoevaluaci školy (The role of the questionnaire in internal school evaluation). In Hodnocení v práci učitele psychodidaktické a etické souvislosti. první. Hradec Králové: Gaudeamus UHK, 2007, p. 137-142. ISBN 978-80-7041-010-3.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Úloha dotazníku při autoevaluaci školy
Name in Czech Úloha dotazníku při autoevaluaci školy
Name (in English) The role of the questionnaire in internal school evaluation
Authors KRATOCHVÍLOVÁ, Jana (203 Czech Republic, guarantor).
Edition první. Hradec Králové, Hodnocení v práci učitele psychodidaktické a etické souvislosti, p. 137-142, 6 pp. 2007.
Publisher Gaudeamus UHK
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/07:00033862
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-7041-010-3
Keywords in English school evaluation; questionnaire; system in school evaluation; evaluation method
Tags evaluation method, questionnaire, school evaluation, system in school evaluation
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Changed: 29/3/2010 15:51.
Abstract
Příspěvek pojednává o využití dotazníku při autoevaluaci školy. Popisuje etapy práce s dotazníkem a zaměřuje se zejména na přípravnou fázi tvorby dotazníku. Upozorňuje rovněž na využití pestré škály metod při autoevaluaci školy.
Abstract (in English)
The contribution summarizes how to use questionnaires in school evaluation. It describes work periods while using questionnaires and it focuses especially on the preparatory phase production of questionnaries. It also emphasizes the possibility of using a broad spectrum of the other methods for school evaluation.
PrintDisplayed: 14/5/2024 02:01