2008
E-learning a studijní styly u mužů a žen v kurzu Zdravotní tělesné výchovy na Fakultě sportovních studií
SEBERA, Martin a Lenka BERÁNKOVÁZákladní údaje
Originální název
E-learning a studijní styly u mužů a žen v kurzu Zdravotní tělesné výchovy na Fakultě sportovních studií
Název anglicky
E-learning and learning styles at man and women in course "Physical activities in diseases and disabilities" at Faculty of Sport Studies
Autoři
SEBERA, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) a Lenka BERÁNKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, SCO 2008 Sharable Content Objects, 6 s. 2008
Nakladatel
MU Brno
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
Sport a aktivity volného času
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14510/08:00033883
Organizační jednotka
Fakulta sportovních studií
ISBN
978-80-210-4613-9
Klíčová slova anglicky
learning styles; Vermunten ILS; statistical significance; size of effect
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 24. 8. 2011 13:13, Mgr. Martin Sebera, Ph.D.
V originále
Na konci pedagogického experimentu jsme aplikovali Vermuntův dotazník ILS na studenty Fakulty sportovních studií, kteří absolvovali e-learningový kurz Zdravotní tělesné výchovy. Zaměřili jsme se na vyhodnocení rozdílností mezi oběma pohlavími při používání stylů učení. Diference jsme zkoumali pomocí t-testu a Cohenova delta pro hodnocení věcné významnosti. V našem šetření jsme nezjistili podstatné rozdíly v proměnných Vermuntova ILS dotazníku mezi pohlavími.
Anglicky
In our experiment we applied Vermunt questionnaire ILS at Faculty of Sports Studies in e-course "Physical activities in diseases and disabilities". In this article we aimed to distinctness in access to learning styles among man and women. But above all we focused in methodical aspects at comparison of differences between the two groups. We didn't found out any differences between gender.