D 2007

Úloha dotazníku při autoevaluaci školy

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana

Základní údaje

Originální název

Úloha dotazníku při autoevaluaci školy

Název česky

Úloha dotazníku při autoevaluaci školy

Název anglicky

The role of the questionnaire at internal school evaluation

Vydání

2007. vyd. Hradec Králové, Hodnocení v práci učitele psychodidaktické a etické souvislosti, od s. 137-142, 6 s. 2007

Nakladatel

Gaudeamus UHK

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7041-010-3

Klíčová slova anglicky

school self evaluation; questionnaire; methods; system in school evaluation

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 29. 3. 2010 15:50, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek pojednává o využití dotazníku při autoevaluaci školy. Popisuje etapy práce s dotazníkem a zaměřuje se zejména na přípravnou fázi tvorby dotazníku. Upozorňuje rovněž na využití pestré škály jiných metod při autoevaluaci školy.

Anglicky

The contribution summarizes how to use questionnaires in school evaluation. It describes work periods while using questionnaires and it focuses especially on the preparatory phase production of questionnaires. It also emphasizes the possibility of using a broad spectrum of other methods for school evaluation.