2007
Úloha dotazníku při autoevaluaci školy
KRATOCHVÍLOVÁ, JanaZákladní údaje
Originální název
Úloha dotazníku při autoevaluaci školy
Název česky
Úloha dotazníku při autoevaluaci školy
Název anglicky
The role of the questionnaire at internal school evaluation
Autoři
Vydání
2007. vyd. Hradec Králové, Hodnocení v práci učitele psychodidaktické a etické souvislosti, od s. 137-142, 6 s. 2007
Nakladatel
Gaudeamus UHK
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7041-010-3
Klíčová slova anglicky
school self evaluation; questionnaire; methods; system in school evaluation
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 29. 3. 2010 15:50, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
V originále
Příspěvek pojednává o využití dotazníku při autoevaluaci školy. Popisuje etapy práce s dotazníkem a zaměřuje se zejména na přípravnou fázi tvorby dotazníku. Upozorňuje rovněž na využití pestré škály jiných metod při autoevaluaci školy.
Anglicky
The contribution summarizes how to use questionnaires in school evaluation. It describes work periods while using questionnaires and it focuses especially on the preparatory phase production of questionnaires. It also emphasizes the possibility of using a broad spectrum of other methods for school evaluation.