2008
Interaktionsmuster im (Sport)unterricht: Präsentation eines Forschungsprojekts.
JANÍKOVÁ, MarcelaZákladní údaje
Originální název
Interaktionsmuster im (Sport)unterricht: Präsentation eines Forschungsprojekts.
Název česky
Interakční vzorce ve výuce tělesné výchovy: prezentace výzkumného projektu
Název anglicky
Patterns of Interaction in the Physical Education: Presentation of Research Project
Autoři
JANÍKOVÁ, Marcela (203 Česká republika, garant)
Vydání
Wien, Lehrer/-innenbildung in Europa. od s. 78-83, 6 s. 2008
Nakladatel
LIT Verlag
Další údaje
Jazyk
němčina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Rakousko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14510/08:00024964
Organizační jednotka
Fakulta sportovních studií
ISBN
978-3-7000-0826-2
Klíčová slova anglicky
interaction; pattern of interaction; video study; physical education
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 17. 12. 2008 22:03, doc. PhDr. Mgr. Marcela Janíková, Ph.D.
V originále
Einer der wichtigsten Unterrichtsfaktoren ist die Interaktion zwischen Lehrperson und Schülern. Jede Lehrperson benutzt ihre spezifische Interaktionsmuster, die die konkrete Gestalt erst in Verbindung mit konkretem Verhalten in der Klasse gewinnen. Im folgenden Beitrag wird ein Forschungsprojekt zum Thema Interaktion im Unterricht vorgestellt. Zuerst werden die theoretischen Ausgangspunkte charakterisiert und dann wird das methodologische Vorgehen vorgestellt.
Česky
Jeden z nejdůležitějších faktorů ovlivňující výuku je interakce mezi učitelem a žáky. Každý učitel používá specifické interakční vzorce, které se dotvářejí teprve v souvislosti s konkrétním chováním učitele i žáků ve třídě. V tomto příspěvku je představen výzkumný projekt k problematice interakce ve výuce. Nejdříve budou prezentována teoretická východiska, potom metodologický postup.
Anglicky
One of the most importent factors in Education is the Interaction between Teacher and Pupils. Every Teacher use specific Patterns of Interaction. These are modifed in dependence on concrete Clasroom Behavior. In this article there are presented theoretical backgrounds and methodological procedure of the Research Project to the Problematic of Interaction in Education.
Návaznosti
GP406/08/P252, projekt VaV |
|