Interaktionsmuster im (Sport)unterricht: Präsentation eines Forschungsprojekts.
JANÍKOVÁ, Marcela. Interaktionsmuster im (Sport)unterricht: Präsentation eines Forschungsprojekts. In SEEBAUER, Renate. Lehrer/-innenbildung in Europa. Wien: LIT Verlag, 2008, s. 78-83. ISBN 978-3-7000-0826-2. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Interaktionsmuster im (Sport)unterricht: Präsentation eines Forschungsprojekts. |
Název česky | Interakční vzorce ve výuce tělesné výchovy: prezentace výzkumného projektu |
Název anglicky | Patterns of Interaction in the Physical Education: Presentation of Research Project |
Autoři | JANÍKOVÁ, Marcela (203 Česká republika, garant). |
Vydání | Wien, Lehrer/-innenbildung in Europa. od s. 78-83, 6 s. 2008. |
Nakladatel | LIT Verlag |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | němčina |
Typ výsledku | Stať ve sborníku |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Rakousko |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14510/08:00024964 |
Organizační jednotka | Fakulta sportovních studií |
ISBN | 978-3-7000-0826-2 |
Klíčová slova anglicky | interaction; pattern of interaction; video study; physical education |
Štítky | interaction, pattern of interaction, Physical Education, video study |
Příznaky | Mezinárodní význam, Recenzováno |
Změnil | Změnila: doc. PhDr. Mgr. Marcela Janíková, Ph.D., učo 22233. Změněno: 17. 12. 2008 22:03. |
Anotace |
---|
Einer der wichtigsten Unterrichtsfaktoren ist die Interaktion zwischen Lehrperson und Schülern. Jede Lehrperson benutzt ihre spezifische Interaktionsmuster, die die konkrete Gestalt erst in Verbindung mit konkretem Verhalten in der Klasse gewinnen. Im folgenden Beitrag wird ein Forschungsprojekt zum Thema Interaktion im Unterricht vorgestellt. Zuerst werden die theoretischen Ausgangspunkte charakterisiert und dann wird das methodologische Vorgehen vorgestellt. |
Anotace česky |
---|
Jeden z nejdůležitějších faktorů ovlivňující výuku je interakce mezi učitelem a žáky. Každý učitel používá specifické interakční vzorce, které se dotvářejí teprve v souvislosti s konkrétním chováním učitele i žáků ve třídě. V tomto příspěvku je představen výzkumný projekt k problematice interakce ve výuce. Nejdříve budou prezentována teoretická východiska, potom metodologický postup. |
Anotace anglicky |
---|
One of the most importent factors in Education is the Interaction between Teacher and Pupils. Every Teacher use specific Patterns of Interaction. These are modifed in dependence on concrete Clasroom Behavior. In this article there are presented theoretical backgrounds and methodological procedure of the Research Project to the Problematic of Interaction in Education. |
Návaznosti | |
---|---|
GP406/08/P252, projekt VaV | Název: Typologie učitelů tělesné výchovy z hlediska jejich interakčních vzorců |
Investor: Grantová agentura ČR, Typologie učitelů tělesné výchovy z hlediska jejich interakčních vzorců |
VytisknoutZobrazeno: 15. 10. 2024 00:33