D 2008

Alternativní přístupy k hodnocení vzdělávání a rozvoje pracovníků

JANČA, Boris

Základní údaje

Originální název

Alternativní přístupy k hodnocení vzdělávání a rozvoje pracovníků

Název anglicky

Alternative approaches to workers education and development evaluation

Autoři

Vydání

Olomouc, Ekonomické znalosti pro tržní praxi 2008, s. 208-217, 2008

Nakladatel

Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-87273-00-5

Klíčová slova anglicky

education and development; evaluation; models for evaluation

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 21. 10. 2008 12:24, Ing. Boris Janča

Anotace

V originále

Vedle Kirkpatrickova modelu pro hodnocení výsledku vzdělávání existuje celá řada dalších přístupů, běžně dostupná literatura je však, na rozdíl od přístupu Kirkpatrickova, vetšinou neuvádí. Príspevek se zabývá těmito alternativními přístupy - Phillipsovým, Kaufmana a Kellera, přístupem CIRO, Hamblinovým a modely SCM a CIPP. Jejich stručná charakteristika se zaměřuje především na vzájemné odlišnosti, možnosti vzájemného doplňování a podnětné body.

Anglicky

In addition to Kirkpatrick`s model for evaluation of education and development outcomes exists many of other approaches. In comparison with Kirkpatrick`s they are often not included in casual literature. The paper is considers with this alternative approaches - Phillips`s, Kaufman and Keller`s, CIRO approach, Hamblin`s and SCM and CIPP models. They brief characteristics is concerned in differences, opportunities to complement and points of inspiration.