2008
Alternativní přístupy k hodnocení vzdělávání a rozvoje pracovníků
JANČA, BorisZákladní údaje
Originální název
Alternativní přístupy k hodnocení vzdělávání a rozvoje pracovníků
Název anglicky
Alternative approaches to workers education and development evaluation
Autoři
Vydání
Olomouc, Ekonomické znalosti pro tržní praxi 2008, s. 208-217, 2008
Nakladatel
Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-87273-00-5
Klíčová slova anglicky
education and development; evaluation; models for evaluation
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 21. 10. 2008 12:24, Ing. Boris Janča
V originále
Vedle Kirkpatrickova modelu pro hodnocení výsledku vzdělávání existuje celá řada dalších přístupů, běžně dostupná literatura je však, na rozdíl od přístupu Kirkpatrickova, vetšinou neuvádí. Príspevek se zabývá těmito alternativními přístupy - Phillipsovým, Kaufmana a Kellera, přístupem CIRO, Hamblinovým a modely SCM a CIPP. Jejich stručná charakteristika se zaměřuje především na vzájemné odlišnosti, možnosti vzájemného doplňování a podnětné body.
Anglicky
In addition to Kirkpatrick`s model for evaluation of education and development outcomes exists many of other approaches. In comparison with Kirkpatrick`s they are often not included in casual literature. The paper is considers with this alternative approaches - Phillips`s, Kaufman and Keller`s, CIRO approach, Hamblin`s and SCM and CIPP models. They brief characteristics is concerned in differences, opportunities to complement and points of inspiration.