2008
Finanční měření konkurenceschopnosti v podnicích cestovního ruchu
SUCHÁNEK, PetrZákladní údaje
Originální název
Finanční měření konkurenceschopnosti v podnicích cestovního ruchu
Název česky
Finanční měření konkurenceschopnosti v podnicích cestovního ruchu
Název anglicky
The financial measuring of the competitiveness in tourist trade companies
Autoři
SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Cestovní ruch a konkurenceschopnost regionů 2008, od s. 116-124, 9 s. 2008
Nakladatel
VŠOH
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/08:00051028
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-254-2772-9
Klíčová slova anglicky
competitiveness; financial analysis; tourist trade
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 5. 4. 2012 13:17, doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
V originále
Předmětem práce je finanční měření konkurenceschopnosti v podnicích cestovního ruchu. Nejprve tedy bude vymezen pojem konkurenceschopnost a potom se zaměřím na možnosti jejího finančního měření, při zohlednění specifik podniků cestovního ruchu. Cílem článku je přitom vymezení finančních ukazatelů schopných posoudit konkurenceschopnost těchto specifických podniků.
Anglicky
The topic of this paper is a measuring of the competitiveness in the tourist trade companies. It will be specified a conception of the competitiveness at first and then I target the possibilities of its financial measuring. I take into account specifics of tourist trade companies too. The aim of this paper is the determination of financial ratios which will be able to write up the competitiveness these specific companies.