D 2008

Finanční měření konkurenceschopnosti v podnicích cestovního ruchu

SUCHÁNEK, Petr

Základní údaje

Originální název

Finanční měření konkurenceschopnosti v podnicích cestovního ruchu

Název česky

Finanční měření konkurenceschopnosti v podnicích cestovního ruchu

Název anglicky

The financial measuring of the competitiveness in tourist trade companies

Autoři

SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Cestovní ruch a konkurenceschopnost regionů 2008, od s. 116-124, 9 s. 2008

Nakladatel

VŠOH

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/08:00051028

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-254-2772-9

Klíčová slova anglicky

competitiveness; financial analysis; tourist trade

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 5. 4. 2012 13:17, doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.

Anotace

V originále

Předmětem práce je finanční měření konkurenceschopnosti v podnicích cestovního ruchu. Nejprve tedy bude vymezen pojem konkurenceschopnost a potom se zaměřím na možnosti jejího finančního měření, při zohlednění specifik podniků cestovního ruchu. Cílem článku je přitom vymezení finančních ukazatelů schopných posoudit konkurenceschopnost těchto specifických podniků.

Anglicky

The topic of this paper is a measuring of the competitiveness in the tourist trade companies. It will be specified a conception of the competitiveness at first and then I target the possibilities of its financial measuring. I take into account specifics of tourist trade companies too. The aim of this paper is the determination of financial ratios which will be able to write up the competitiveness these specific companies.