a 2008

Evaluace v pojetí málotřídních škol

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana

Základní údaje

Originální název

Evaluace v pojetí málotřídních škol

Název česky

Evaluace v pojetí málotřídních škol

Název anglicky

Evaluation in conception little - class - divided schools

Vydání

Pedagogická evaluace 08 Sociália 2008, 2008

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova anglicky

evaluation; self-evaluation
Změněno: 22. 10. 2008 16:46, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.

Anotace

V originále

Součástí školních vzdělávacích programů je závěrečná kapitola s názvem Hodnocení žáků a autoevaluace školy, jejíž zpracování vyžaduje, aby učitelé měli nejen dobré znalosti o evaluaci jako takové, ale aby ji přijímali a byli vybaveni dovednostmi, které jim umožní autoevaluaci teoreticky popsat, ale ji i smysluplně realizovat ve své škole. Příspěvek nás seznamuje s názory učitelů málotřídních škol na autoevaluaci ve škole a popisuje jejich dosavadní zkušenosti.

Anglicky

One part of the school educational programmes is final chapter with the title Pupilś essesment and internal school evaluation, whose processing requires, that teachers must have not only good knowledge about evaluation, but they must accept it and they must be equipped with skills that will them help to describe the proces of the internal evaluation and to carry out it in the school. Benefit informs us with views of teachers from little - class - divided schools on self-evaluation and describes their present experience with their topics and tools.