2008
Evaluace v pojetí málotřídních škol
KRATOCHVÍLOVÁ, JanaZákladní údaje
Originální název
Evaluace v pojetí málotřídních škol
Název česky
Evaluace v pojetí málotřídních škol
Název anglicky
Evaluation in conception little - class - divided schools
Autoři
Vydání
Pedagogická evaluace 08 Sociália 2008, 2008
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
evaluation; self-evaluation
Štítky
Změněno: 22. 10. 2008 16:46, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
V originále
Součástí školních vzdělávacích programů je závěrečná kapitola s názvem Hodnocení žáků a autoevaluace školy, jejíž zpracování vyžaduje, aby učitelé měli nejen dobré znalosti o evaluaci jako takové, ale aby ji přijímali a byli vybaveni dovednostmi, které jim umožní autoevaluaci teoreticky popsat, ale ji i smysluplně realizovat ve své škole. Příspěvek nás seznamuje s názory učitelů málotřídních škol na autoevaluaci ve škole a popisuje jejich dosavadní zkušenosti.
Anglicky
One part of the school educational programmes is final chapter with the title Pupilś essesment and internal school evaluation, whose processing requires, that teachers must have not only good knowledge about evaluation, but they must accept it and they must be equipped with skills that will them help to describe the proces of the internal evaluation and to carry out it in the school. Benefit informs us with views of teachers from little - class - divided schools on self-evaluation and describes their present experience with their topics and tools.