KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. Evaluace v pojetí málotřídních škol. In Pedagogická evaluace 08 Sociália 2008. 2008. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Evaluace v pojetí málotřídních škol |
Název česky | Evaluace v pojetí málotřídních škol |
Název anglicky | Evaluation in conception little - class - divided schools |
Autoři | KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. |
Vydání | Pedagogická evaluace 08 Sociália 2008, 2008. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Konferenční abstrakt |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova anglicky | evaluation; self-evaluation |
Štítky | evaluation, self-evaluation |
Změnil | Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 22. 10. 2008 16:46. |
Anotace |
---|
Součástí školních vzdělávacích programů je závěrečná kapitola s názvem Hodnocení žáků a autoevaluace školy, jejíž zpracování vyžaduje, aby učitelé měli nejen dobré znalosti o evaluaci jako takové, ale aby ji přijímali a byli vybaveni dovednostmi, které jim umožní autoevaluaci teoreticky popsat, ale ji i smysluplně realizovat ve své škole. Příspěvek nás seznamuje s názory učitelů málotřídních škol na autoevaluaci ve škole a popisuje jejich dosavadní zkušenosti. |
Anotace anglicky |
---|
One part of the school educational programmes is final chapter with the title Pupilś essesment and internal school evaluation, whose processing requires, that teachers must have not only good knowledge about evaluation, but they must accept it and they must be equipped with skills that will them help to describe the proces of the internal evaluation and to carry out it in the school. Benefit informs us with views of teachers from little - class - divided schools on self-evaluation and describes their present experience with their topics and tools. |
VytisknoutZobrazeno: 12. 10. 2024 12:12