2008
Adequate motivation for learning - a prerequisite for the development of a healthy pupils' development
STRÁNSKÁ, Zdenka a Ivana POLEDŇOVÁZákladní údaje
Originální název
Adequate motivation for learning - a prerequisite for the development of a healthy pupils' development
Název česky
Adekvátní motivace k učení - předpoklad rozvoje zdravé osobnosti žáků
Autoři
STRÁNSKÁ, Zdenka (203 Česká republika, garant, domácí) a Ivana POLEDŇOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Řehulka, E. et al. School and Health 21, 3/2008 Contemporary School Practice and Health Education, od s. 25-30, 6 s. School and Health 21, 2008
Nakladatel
MSD, s.r.o.
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14210/08:00026587
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-80-7392-042-5
Klíčová slova česky
škola; učení; motivace; motivace k učení; diagnostika
Klíčová slova anglicky
school; learning; motivation; motivation for learning; diagnostics
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 24. 1. 2013 11:06, PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
V originále
The contribution deals with selected issues of motivation for learning, which is an inevitable prerequisite for an educational process. Motivation for learning is here defined as both a prerequisite of learning effectiveness and as a development of motivating auto-regulating dispositions. Learning motivation in a narrower and wider conception is determined and some problems of the work of the teacher with the motivation sphere of pupils'personality are also discussed.
Česky
Příspěvek se zabývá vybranými otázkami motivace k učení, která je nezbytným předpokladem výchovně vzdělávacího procesu. Motivace k učení je v příspěvku vymezena jako předpoklad efektivity učení i jako rozvoj motivačních a autoregulačních dispozic. Vymezena je učební motivace v užším a širším pojetí a diskutovány jsou některé problémy práce učitele s motivační sférou osobnosti žáka.
Návaznosti
MSM0021622406, záměr |
| ||
MSM0021622421, záměr |
|