ŘEHULKA, Evžen et al. CONTEMPORARY DISCOURSE ON SCHOOL AND HEALTH INVESTIGATION. první. Brno: MSD, s. r. o., 2008, 181 s. School and Health 21. ISBN 978-80-7392-041-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název CONTEMPORARY DISCOURSE ON SCHOOL AND HEALTH INVESTIGATION
Název česky SOUČASNÝ DISKURS ŠKOLY A ZDRAVÍ
Autoři ŘEHULKA, Evžen et al.
Vydání první. Brno, 181 s. School and Health 21, 2008.
Nakladatel MSD, s. r. o.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7392-041-8
Klíčová slova anglicky environment children s health determinants of health health programmes
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: prof. PhDr. Evžen Řehulka, CSc., učo 1714. Změněno: 1. 7. 2009 19:14.
Anotace
The publication Contemporary Discourse on School and Health Investigation demonstrates a further stage of the research issue School and Health; the texts are continuously related with the previous collections (School and Health 21/1, Brno 2006, School and Health 21/2, Brno 2007 and other studies) and will be coherently developed in the following years. In this title we emphasized theoretical considerations in focusing on discussion and generation of new context and concepts. In any case we do not intend to provide final rules for solution of the complicated intersection school and health; in the present phase of solution of our research project, we consider formulating questions as of the same importance as formulating answers.
Anotace česky
Publikace Současný diskurs školy a zdraví ukazuje další etapu zkoumání školy a zdraví a je textem, který navazuje na předchozí práce (School and Health 21/1, Brno 2006 a School and Health 21/2, Brno 2007 a další studie) a bude dále rozvíjen v následujících letech. V tomto svazku klademe důraz na teoretické úvahy v orientaci na diskusi a generování nových souvislostí a konceptů. V žádném případě nepředkládáme hotové předpisy, jak jednoznačně řešit složitý průnik školy a zdraví; v současném stavu řešení našeho výzkumného projektu považujeme za stejně důležitou jak formulaci odpovědí, tak formulaci otázek.
Návaznosti
IAA7025403, projekt VaVNázev: Paradigma zdraví a kvality života: aspekt metodologický, osobnostní a ontogenetický
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 27. 5. 2024 05:57