2008
The Czech micro and small enterprises and relations with stakeholders
KLAPALOVÁ, AlenaZákladní údaje
Originální název
The Czech micro and small enterprises and relations with stakeholders
Název česky
České mikro a malé podniky a vztahy se stakeholdery
Autoři
KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant)
Vydání
první. Uppsala Švédsko, Studies on business interaction – consequences for business in theory and business in practice, od s. 1-9, 9 s. 2008
Nakladatel
IMP Group
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Švédsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/08:00034004
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
1-86115-128-4
Klíčová slova anglicky
relationships relationship marketing stakeholders relationship quality stakeholders
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2010 15:47, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
Some results from the exploratory survey are presented in this paper. The survey is a part of the joined research project Relationship Marketing of academicians from Poland, Slovakia and Czech Republic which has started in the year 2006. Empirical exploratory survey was realized during the summer 2007 using in-depth interviews to get the answers to the following basic research question. How far are micro and small companies from these three countries with the concept of relationship marketing in managing their longlasting relationships? Related survey objectives were formulated as follows a)to identify existing portfolio of long-lasting relationships of surveyed companies, and subsequently for every mentioned subject to b) find out motivation or reasons or potential benefits for or from maintaining the relationships, c) to let the respondents to evaluate the importance of each relationships for companies market success as well as the quality of each relationships, etc.
Česky
V článku jsou prezentovány některé výsledky z exploratorního průzkumu, který byl součástí splečného výzkumného projektu Relationship marketing akademiků z POlska, Slovenska a České republiky, jenž začal v roce 2006. Empirický průzkum probíhal v létě 2007 a v rámci něho byly použity hloubové rozhovory s cílem získat odpovědi na následující výzkumné otázky.Jak dalece jsou mikro a malé podniky ze třech zmiňovaných zemí s využíváním a znalostí pojmu relationship marketing při řízení jejich dlouhotrvajících vztazích? Související cíle průzkumu byly formulovány následovně. Identifikovat portfolio dlouhodobých vztaů zkoumaných podniků, zjistit motivaci anebo důvody anebo potenciální přínosy pro anebo z udržování vztahů, nehcat respondenty zhodnotit význam každéh vztahu pro úspěch na trhu včetně kvality vztahu,atd.
Návaznosti
1M0524, projekt VaV |
|