D 2008

The Czech micro and small enterprises and relations with stakeholders

KLAPALOVÁ, Alena

Základní údaje

Originální název

The Czech micro and small enterprises and relations with stakeholders

Název česky

České mikro a malé podniky a vztahy se stakeholdery

Autoři

KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant)

Vydání

první. Uppsala Švédsko, Studies on business interaction – consequences for business in theory and business in practice, od s. 1-9, 9 s. 2008

Nakladatel

IMP Group

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Švédsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/08:00034004

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

1-86115-128-4

Klíčová slova anglicky

relationships relationship marketing stakeholders relationship quality stakeholders

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2010 15:47, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Anotace

V originále

Some results from the exploratory survey are presented in this paper. The survey is a part of the joined research project Relationship Marketing of academicians from Poland, Slovakia and Czech Republic which has started in the year 2006. Empirical exploratory survey was realized during the summer 2007 using in-depth interviews to get the answers to the following basic research question. How far are micro and small companies from these three countries with the concept of relationship marketing in managing their longlasting relationships? Related survey objectives were formulated as follows a)to identify existing portfolio of long-lasting relationships of surveyed companies, and subsequently for every mentioned subject to b) find out motivation or reasons or potential benefits for or from maintaining the relationships, c) to let the respondents to evaluate the importance of each relationships for companies market success as well as the quality of each relationships, etc.

Česky

V článku jsou prezentovány některé výsledky z exploratorního průzkumu, který byl součástí splečného výzkumného projektu Relationship marketing akademiků z POlska, Slovenska a České republiky, jenž začal v roce 2006. Empirický průzkum probíhal v létě 2007 a v rámci něho byly použity hloubové rozhovory s cílem získat odpovědi na následující výzkumné otázky.Jak dalece jsou mikro a malé podniky ze třech zmiňovaných zemí s využíváním a znalostí pojmu relationship marketing při řízení jejich dlouhotrvajících vztazích? Související cíle průzkumu byly formulovány následovně. Identifikovat portfolio dlouhodobých vztaů zkoumaných podniků, zjistit motivaci anebo důvody anebo potenciální přínosy pro anebo z udržování vztahů, nehcat respondenty zhodnotit význam každéh vztahu pro úspěch na trhu včetně kvality vztahu,atd.

Návaznosti

1M0524, projekt VaV
Název: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky