KLAPALOVÁ, Alena. Význam zákazníka pro konkurenceschopnost podniků. In Vývojové tendence podniků IV, Sborník ze specifického výzkumu. první. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, Katedra podnikovéhospodářství, 2008, s. 111-162, 50 s. ISBN 978-80-210-4521-7. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{788215, author = {Klapalová, Alena}, address = {Brno}, booktitle = {Vývojové tendence podniků IV, Sborník ze specifického výzkumu}, edition = {první}, keywords = {customer competitivensess success factors}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-4521-7}, pages = {111-162}, publisher = {Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, Katedra podnikovéhospodářství}, title = {Význam zákazníka pro konkurenceschopnost podniků}, year = {2008} }
TY - JOUR ID - 788215 AU - Klapalová, Alena PY - 2008 TI - Význam zákazníka pro konkurenceschopnost podniků PB - Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, Katedra podnikovéhospodářství CY - Brno SN - 9788021045217 KW - customer competitivensess success factors N2 - Příspěvek je zaměřen na představení některých dílčích výsledků empirického šetření Centra výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky týkajících se vybraných ukazatelů, které se týkají vztahů podniků s jejich zákazníky a mohou v určité podobě patřit mezi faktory konkurenceschopnosti. Získaná data byla analyzována jednak v rámci pěti shluků rozdělujících podniky podle finanční výkonnosti za roky 2001 až 2006 a dále použitím analýzy rozptylu taktéž pro tři shluky. ER -
KLAPALOVÁ, Alena. Význam zákazníka pro konkurenceschopnost podniků. In \textit{Vývojové tendence podniků IV, Sborník ze specifického výzkumu}. první. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, Katedra podnikovéhospodářství, 2008, s.~111-162, 50 s. ISBN~978-80-210-4521-7.
|