KLAPALOVÁ, Alena. Význam zákazníka pro konkurenceschopnost podniků. In Vývojové tendence podniků IV, Sborník ze specifického výzkumu. první. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, Katedra podnikovéhospodářství, 2008, s. 111-162, 50 s. ISBN 978-80-210-4521-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Význam zákazníka pro konkurenceschopnost podniků
Název česky Význam zákazníka pro konkurenceschopnost podniků
Název anglicky Customer importance for corporate competitiveness
Autoři KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant).
Vydání první. Brno, Vývojové tendence podniků IV, Sborník ze specifického výzkumu, od s. 111-162, 50 s. 2008.
Nakladatel Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, Katedra podnikovéhospodářství
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/08:00026626
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-210-4521-7
Klíčová slova anglicky customer competitivensess success factors
Štítky customer competitivensess success factors
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Změněno: 9. 4. 2010 15:48.
Anotace
Příspěvek je zaměřen na představení některých dílčích výsledků empirického šetření Centra výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky týkajících se vybraných ukazatelů, které se týkají vztahů podniků s jejich zákazníky a mohou v určité podobě patřit mezi faktory konkurenceschopnosti. Získaná data byla analyzována jednak v rámci pěti shluků rozdělujících podniky podle finanční výkonnosti za roky 2001 až 2006 a dále použitím analýzy rozptylu taktéž pro tři shluky.
Anotace anglicky
The paper is aimed at the presentation of some partial results of the empirical survey of the Research centre of the Czech economy competitiveness which concern the chosen criteria related to the customer relationship and could belong to the factors of competitiveness. Gained data were analysed in the frame of five clusters deviding companies according financial performance for the years 2001 to 2006 as well as using the ANOVA for three clusters.
Návaznosti
1M0524, projekt VaVNázev: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
VytisknoutZobrazeno: 30. 7. 2024 19:12