2008
Tvorba hodnoty ve zpětných tocích na B2B trzích
KLAPALOVÁ, Alena a Radoslav ŠKAPAZákladní údaje
Originální název
Tvorba hodnoty ve zpětných tocích na B2B trzích
Název česky
Tvorba hodnoty ve zpětných tocích na B2B trzích
Název anglicky
Value creation in the reverse flows at B2B markets
Autoři
KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí) a Radoslav ŠKAPA (203 Česká republika, domácí)
Vydání
první. Brno, Vývojové tendence podnků IV, Sborník ze specifického výzkumu, od s. 335-376, 36 s. 2008
Nakladatel
Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, Katedra podnikového hospodářství
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/08:00034005
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-210-4521-7
Klíčová slova anglicky
value value creation reverse flows B2B markets
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 5. 5. 2011 21:25, doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
V originále
Cílem příspěvku je prezentovat výsledky práce prvního roku zkoumání v rámci specifického úkolu Katedry podnikového hospodářství zaměřeného na problematiku tvorby hodnoty ve zpětných tocích na trzích organizací. Těžiště příspěvku spočívá zejména v sumarizaci dostupných teoretických přístupů a poznatků a ve formulaci výzkumných otázek, které budou zodpovězeny v pilotáži, jenž proběhne na podzim roku 2008 a posléze v empirickém průzkumu, který zamýšlí kolektiv spolupracovníků realizovat v příštím roce.
Anglicky
The goal of the paper is to present the results of the first year research aimed at the problems of value creation in the reverse flows of organizations markets. The heart of the paper is in the summarization of the theroetical approaches and knowledge and in formulation of the research questions used in pilot survey followedby the empirical survey realized during next year.