D 2008

Tvorba hodnoty ve zpětných tocích na B2B trzích

KLAPALOVÁ, Alena a Radoslav ŠKAPA

Základní údaje

Originální název

Tvorba hodnoty ve zpětných tocích na B2B trzích

Název česky

Tvorba hodnoty ve zpětných tocích na B2B trzích

Název anglicky

Value creation in the reverse flows at B2B markets

Autoři

KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí) a Radoslav ŠKAPA (203 Česká republika, domácí)

Vydání

první. Brno, Vývojové tendence podnků IV, Sborník ze specifického výzkumu, od s. 335-376, 36 s. 2008

Nakladatel

Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, Katedra podnikového hospodářství

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/08:00034005

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-210-4521-7

Klíčová slova anglicky

value value creation reverse flows B2B markets

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 5. 5. 2011 21:25, doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem příspěvku je prezentovat výsledky práce prvního roku zkoumání v rámci specifického úkolu Katedry podnikového hospodářství zaměřeného na problematiku tvorby hodnoty ve zpětných tocích na trzích organizací. Těžiště příspěvku spočívá zejména v sumarizaci dostupných teoretických přístupů a poznatků a ve formulaci výzkumných otázek, které budou zodpovězeny v pilotáži, jenž proběhne na podzim roku 2008 a posléze v empirickém průzkumu, který zamýšlí kolektiv spolupracovníků realizovat v příštím roce.

Anglicky

The goal of the paper is to present the results of the first year research aimed at the problems of value creation in the reverse flows of organizations markets. The heart of the paper is in the summarization of the theroetical approaches and knowledge and in formulation of the research questions used in pilot survey followedby the empirical survey realized during next year.