FIALOVÁ, Ilona. Aspekty ovlivňující úspěšnou interpersonální komunikaci v edukačním procesu žáků s diagnózou epilepsie na základní škole. In Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. První. Brno: Paido, Brno, 2008, 11 s. ISBN 978-80-7315-167-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Aspekty ovlivňující úspěšnou interpersonální komunikaci v edukačním procesu žáků s diagnózou epilepsie na základní škole
Název česky Aspekty ovlivňující úspěšnou interpersonální komunikaci v edukačním procesu žáků s diagnózou epilepsie na základní škole
Název anglicky Successful interpersonal communication of education of pupils with epilepsy diagnosis at primary school and its affecting aspects
Autoři FIALOVÁ, Ilona (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání První. Brno, Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. 11 s. 2008.
Nakladatel Paido, Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00026662
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-167-6
Klíčová slova anglicky the education familly education preschooll education school education integration communitation motivation creative activity physical training classification of pupils with epilepsy
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D., učo 1640. Změněno: 28. 12. 2010 10:19.
Anotace
Článek interpretuje problematiku v oblasti edukace žáků s diagnózou epilepsie na základních školách z pohledu pedagogů. Analyzuje aspekty, které ovlivňují výchovně vzdělávací proces žáků s epilepsií na základních školách. Zvláštní důraz je zde kladen na úlohu pedagoga a na dobrou spolupráci mezi rodiči a pedagogy. Nemalý význam má také dobrá motivace, tvůrčí činnosti a pohybové aktivity žáků s epilepsií, které tak přispívají k dobré interpersonální komunikaci nejenom v prostředí školy ale i mimo ni.Plné znění je v elektronické podobě na CD.
Anotace anglicky
This article focuses on the field of education of pupils with epilepsy diagnosis at primary schools from the point of teachers view. On the basis of questionnaire results the author analyses all the aspects what affect. Special care is paid to the teachers role and to cooperation between teachers and parents. Good Interpersonal communication is build up by good motivation, creative activities and physical activities with epileptic pupils, not only in school environment, but also out of school.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 00:20