B 2005

Metody práce u jedinců s těžkým postižením a více vadami

OPATŘILOVÁ, Dagmar

Základní údaje

Originální název

Metody práce u jedinců s těžkým postižením a více vadami

Název česky

Metody práce u jedinců s těžkým postižením a více vadami

Název anglicky

Methods of Work in Pupils with Profound Disabilities

Vydání

1. vydání. Brno, 146 s. 55-984A-2005 02/58 11/Pd, 2005

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-210-3819-5

Klíčová slova česky

těžké tělesné postižení; intervence; edukace; speciálně pedagogická diagnostika; individuální vzdělávací plán; stimulace; polohování; facilitace; senzomotorika; psychomotorika; komunikace; hra; relaxace; snoezelen; bazální stimulace; masáže

Klíčová slova anglicky

profound disability; intervention; education; special educational diagnostic; individual educational plan; stimulation; positioning, facilitation; sensual motor; psycho motor; communication; game; relaxation; snoezelen; basal stimulation; massage

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 29. 8. 2009 10:02, doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.

Anotace

V originále

Učební text je zaměřen na problematiku metod práce, intervenčních přístupů a opatření v procesu edukace u jedinců s těžkým a kombinovaným postižením.

Anglicky

This study text focuses on the methods of work, intervention and education of pupils with profound disabilities.