2008
Školní psychologie v České republice po roce 1989
LAZAROVÁ, BohumíraZákladní údaje
Originální název
Školní psychologie v České republice po roce 1989
Název anglicky
School psychology in the Czech Republic after the year 1989
Autoři
LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Československá psychologie, Praha, 2008, 0009-062X
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Impakt faktor
Impact factor: 0.101
Kód RIV
RIV/00216224:14510/08:00034037
Organizační jednotka
Fakulta sportovních studií
UT WoS
000260732700005
Klíčová slova česky
školní psychologie; školy; školní psycholog
Klíčová slova anglicky
school psychology; school counsellling; schools
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 20. 3. 2020 19:41, Mgr. Michal Petr
V originále
Příspěvek pojednává o vývojhi školní psychologie v české republice po roce 1989. Pozornost je věnována stavpovským a legislativním a jiným otázkám, které jsou středem odborných diskusí v rámci snah o podporu této disciplíny. Autorka vybírá některá témata, která se zdají být pro současný vývoj české školní psychologie zásadní: podobnost poradenské a školní psychologie, náplň práce školních psychologů, identita školních psychologů apod.
Anglicky
The paper deals with the developmnet of school psychology in the Czech republic after the aear 1989. The attention is paid to the corporative, legislative, and other questions resulting into professional discussions within the effort to support and develop the field. The author selects the topics that seems to be fundamental for contemporary development of the Czech school psychology: simliarity of school and counseling psychology, identity of school psychologists etc.