D 2008

Lernschwache Schüler im Fremdsprachenunterricht und die Lehrvoraussetzungen.

JANÍKOVÁ, Věra

Základní údaje

Originální název

Lernschwache Schüler im Fremdsprachenunterricht und die Lehrvoraussetzungen.

Název česky

Žáci s obtížemi při učení se cizímu jazyku a kompetence učitele.

Název anglicky

Slow Learners in Foreign Language Teaching and Conditions of Teaching

Autoři

JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Prešov, Germanistische Studien zur Sprache, Literatur und Didaktik I, od s. 54-67, 14 s. 2008

Nakladatel

Filozofická fakulta Prešovskej univerzity

Další údaje

Jazyk

němčina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00026693

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-8068-815-8

Klíčová slova anglicky

foreign language learning and teaching; teacher training; disability; research

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 9. 11. 2008 15:47, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.

Anotace

V originále

Der Beitrag beschäftigt sich mit dem Fremdsprachenunterricht bei lernschwachen Schülern, wobei das Hauptaugemmerk den Lehrerkompetenzen und Lehrervoraussetzungen gewidmet wird. Die Ergebnisse einer empirischen Untersuchung zeigen, wie zurzeit die tschechischen Deitschlehrer in ihrer Ausbildung und Fortbildung diese Problematik wahrnehmen und aufgreifen.

Česky

Příspěvek je zaměřen na problematiku výuky cizího jazyka u žáků s poruchami učení z hlediska odborné připravenosti učitele. Jsou v něm prezentovány základní předpoklady pro úspěšné vedení této výuku a výsledky empirického šetření, které zjišťovalo, jak jsou učitelé cizích jazyků v rámci vysokoškolské přípravy i dalšího vzdělávání na tuto činnost připravováni.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání