Lernschwache Schüler im Fremdsprachenunterricht und die Lehrvoraussetzungen.
JANÍKOVÁ, Věra. Lernschwache Schüler im Fremdsprachenunterricht und die Lehrvoraussetzungen. In Germanistische Studien zur Sprache, Literatur und Didaktik I. 1. vyd. Prešov: Filozofická fakulta Prešovskej univerzity, 2008, s. 54-67. ISBN 978-80-8068-815-8. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Lernschwache Schüler im Fremdsprachenunterricht und die Lehrvoraussetzungen. |
Název česky | Žáci s obtížemi při učení se cizímu jazyku a kompetence učitele. |
Název anglicky | Slow Learners in Foreign Language Teaching and Conditions of Teaching |
Autoři | JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant). |
Vydání | 1. vyd. Prešov, Germanistische Studien zur Sprache, Literatur und Didaktik I, od s. 54-67, 14 s. 2008. |
Nakladatel | Filozofická fakulta Prešovskej univerzity |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | němčina |
Typ výsledku | Stať ve sborníku |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Slovensko |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/08:00026693 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 978-80-8068-815-8 |
Klíčová slova anglicky | foreign language learning and teaching; teacher training; disability; research |
Štítky | disability, research, teacher training |
Příznaky | Mezinárodní význam, Recenzováno |
Změnil | Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 9. 11. 2008 15:47. |
Anotace |
---|
Der Beitrag beschäftigt sich mit dem Fremdsprachenunterricht bei lernschwachen Schülern, wobei das Hauptaugemmerk den Lehrerkompetenzen und Lehrervoraussetzungen gewidmet wird. Die Ergebnisse einer empirischen Untersuchung zeigen, wie zurzeit die tschechischen Deitschlehrer in ihrer Ausbildung und Fortbildung diese Problematik wahrnehmen und aufgreifen. |
Anotace česky |
---|
Příspěvek je zaměřen na problematiku výuky cizího jazyka u žáků s poruchami učení z hlediska odborné připravenosti učitele. Jsou v něm prezentovány základní předpoklady pro úspěšné vedení této výuku a výsledky empirického šetření, které zjišťovalo, jak jsou učitelé cizích jazyků v rámci vysokoškolské přípravy i dalšího vzdělávání na tuto činnost připravováni. |
Anotace anglicky |
---|
The paper focuses on the issue of teaching FLs to pupils with learning disabilities with respect to professional teachers training. It also presents the basic requirements for the successful conduct of such classes as well as the results of an empirical examination aimed at how FL teachers are trained for such activity within the scope of their studies at college. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 13. 10. 2024 22:24