ONDREJOVÁ, Dana. Tzv. product placement: evropské výzvy pro českého zákonodárce. Právní rozhledy. Praha: C. H. Beck, 2009, roč. 2009, číslo 2, 5 s. ISSN 1210-6410.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Tzv. product placement: evropské výzvy pro českého zákonodárce
Název anglicky Product placement: European Appeals for Czech Regulation
Autoři ONDREJOVÁ, Dana (203 Česká republika, garant).
Vydání Právní rozhledy, Praha, C. H. Beck, 2009, 1210-6410.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50500 5.5 Law
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14220/09:00034069
Organizační jednotka Právnická fakulta
Klíčová slova anglicky product placement; advertising; regulation;
Štítky Advertising, product placement, regulation
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D., učo 42395. Změněno: 29. 3. 2010 17:33.
Anotace
Příspěvek pojednává o regulaci tzv. skryté reklamy v českém a evropském právu a o tom, jak by český zákonodárce mohl být inspirován evropskou úpravou.
Anotace anglicky
This contribution deals with the actual regulation of product placement in European Law and Czech Law and how can the Czech Law be inspirated by the European regulation.
VytisknoutZobrazeno: 7. 5. 2024 18:54