J 2008

Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností - konference k výzkumnému záměru Speciální potřeby žáků v kontextu RVP pro ZV.

VÍTKOVÁ, Marie

Základní údaje

Originální název

Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností - konference k výzkumnému záměru Speciální potřeby žáků v kontextu RVP pro ZV.

Název česky

Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností - konference k výzkumnému záměru Speciální potřeby žáků v kontextu RVP pro ZV.

Název anglicky

Education of pupils with disturbed communication skills - conference project to research the special needs of pupils in the context of the RVP ZV.

Autoři

VÍTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant)

Vydání

Komenský, Brno, Pedagogická fakulta Masarykovy univerzit, 2008, 0323-0449

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00026730

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami rámcový vzdělávací program výzkumný záměr MSM0021622443

Klíčová slova anglicky

Education of pupils with disturbed communication skills conference project to research the special needs of pupils MSM0021622443
Změněno: 25. 3. 2010 09:33, prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.

Anotace

V originále

Článek představuje konferenci, která se konala v souvislosti s řešením výzkumného záměru, který se zabývá problematikou vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v souvislosti s Rámcově vzdělávacím programem základního vzdělávání.

Anglicky

Article represents the conference, held in solving the research plan, which deals with the education of pupils with special educational needs in the context of the Framework educational program for basic education.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání