KOHOUTEK, Rudolf. Kognitivní vývoj dětí a školní vzdělávání. Pedagogická orientace. Brno: Česká pedagogická společnost, 2008, roč. 3/2008, č. 3, s. 3-22, 21 s. ISSN 1211-4669.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kognitivní vývoj dětí a školní vzdělávání.
Název anglicky Cognitive development of children and education.
Autoři KOHOUTEK, Rudolf (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Pedagogická orientace, Brno, Česká pedagogická společnost, 2008, 1211-4669.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00026736
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky children; stages of cognitive development; cognitive styles; learning styles; learning strategies
Štítky children, cognitive styles, learning strategies, learning styles, stages of cognitive development
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: prof. PhDr. Rudolf Kohoutek, CSc., učo 33385. Změněno: 11. 3. 2012 20:39.
Anotace
Přehledová studie o kognitivním vývoji dětí a školním vzdělávání.Stadia kognitivního vývoje, vývoj poznávacích procesů ve školní edukaci. Kognitivní a učební styly a strategie, metakognice a automanažerství. Zdravé vyučování.
Anotace anglicky
This review deals with the stages of cognitive development, cognitive styles, learning styles and strategies of children. In the conclusion the author recommendes that principles of healthy education should be observed at schools.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 27. 5. 2024 20:50