2008
Doručování ve správě daní - komparace procesních předpisů
MOŽDIÁKOVÁ, MichaelaZákladní údaje
Originální název
Doručování ve správě daní - komparace procesních předpisů
Název česky
Doručování ve správě daní - komparace procesních předpisů
Název anglicky
Delivering in the Tax Administration - Comparison of Procedural Rules
Autoři
MOŽDIÁKOVÁ, Michaela (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Europeanization of the national law, the Lisbon Treaty and some other legal issues. Cofola 2008, od s. 480-488, 9 s. 2008
Nakladatel
Tribun EU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50500 5.5 Law
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/08:00034097
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-210-4629-0
Klíčová slova anglicky
Legal institute;alternative delivery;delivering;tax procedure;administrative procedure;civil proceedings
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 13. 11. 2008 16:00, JUDr. Ing. Michaela Dražková, Ph.D.
V originále
Příspěvek je věnován úpravě institutu doručování v zákoně č. 337/1992 Sb., o správě daní a poplatků a v dalších stěžejních procesních předpisech. Zaměřen je zejména na komparaci doručování v řízení daňovém, správním a občanském soudním, kde lze nalézt jak obdobnou regulaci, tak rozdíly vyplývající ze specifických odlišností těchto řízení. Vzhledem k tomu, že daný právní institut může mít závažný vliv na průběh řízení, je vhodné věnovat mu odpovídající pozornost.
Anglicky
The paper attends to the regulation of the legal institute of delivering in Act No. 337/1992 Coll., on Tax and Fees Administration and in further main procedural rules. Particularly is focused on comparison of delivering in tax, administrative and civil proceedings, where can be found similar regulation as well as differences resulting from specific nature of these procedures. Regarding serious influence, which delivering can have on the proceeding, is appropriate to pay to this institute adequate attention.