2008
Nákupní podmínky v nákupních centrech v České republice
KLAPALOVÁ, Alena a Ladislav BLAŽEKZákladní údaje
Originální název
Nákupní podmínky v nákupních centrech v České republice
Název česky
Nákupní podmínky v nákupních centrech v České republice
Název anglicky
Purchasing conditions of shopping malls in the Czech Republic
Autoři
KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant) a Ladislav BLAŽEK (203 Česká republika)
Vydání
první. Košice, Vedecká rozprava k téme "trh, obchod a individuálna spotreba" od s. 20-27, 8 s. 2008
Nakladatel
Ekonomická univerzita v Bratislave, Podnikovohospodárska fakulta Košice
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/08:00034143
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-225-2633-3
Klíčová slova anglicky
shopping conditions shopping malls factors of choice spending free time
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2010 15:43, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
Článek prezentuje výsledky kvantitativního průzkumu realizovaného na vzorku spotřebitelů - zákazníků nákupních center v České republice. Cílem průzkumu bylo zjistit názory na vybrané otázky související s trávením času v nákupních centrech, názory na strukturu nabídky a jej využívání, faktory volby preferovaného nákupního centra a na výhody a nevýhody nákupních center. Průzkum je součástí komparativní studie nákupních center a názorů zákazníků na jejich služby a úroveň v Holandsku, Polsku a České republice.
Anglicky
Paper presents results of the quantitative survey realized on the sample of respondents customers of shopping centres in the Czech Republic. The aim of the survey was to find out the views on the chosen topics concerning time spending in the shopping centres, views on the supply structure and its utilization, factors of choice of the preferred shopping centre and on the advantages and disadvantages of shopping centres. The survey is a part of the comparative study of shopping centres and customers views on their services and quality level in the Netherland, Poland and The Czech Republic.
Návaznosti
1M0524, projekt VaV |
|