KLAPALOVÁ, Alena. Relationship marketing and management of micro and small enterprises in the Czech Republic. In Business and marketing strategies for Central and Eastern Europe. první. Vídeň, Rakousko: Wirtschaftsuniverstaet Wien, 2008, s. 155-168, 13 s. ISBN 978-3-9502045-7-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Relationship marketing and management of micro and small enterprises in the Czech Republic
Název česky Relationship marketing a management mikro a malých podniků v České republice
Autoři KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant).
Vydání první. Vídeň, Rakousko, Business and marketing strategies for Central and Eastern Europe, od s. 155-168, 13 s. 2008.
Nakladatel Wirtschaftsuniverstaet Wien
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Rakousko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/08:00034144
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-3-9502045-7-5
Klíčová slova anglicky relationship marketing and management; micro and small enterprises
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Změněno: 9. 4. 2010 15:45.
Anotace
The paper presents some results from the exploratory survey with the aim to get the answers to the following research question. How far are Czech micro and small companies with the concept of relationship marketing in managing their longlasting relationships? Related survey objectives were formulated as follows a) to identify existing portfolio of long lasting relationships, b) to find out motivation or reasons or potential benefits for or from maintaining the relationships c) to discover the importance and quality of each relationships, d) to identify methods/instruments/tools or activities used for maintaining the relationships and e) to discover the barriers of the relationships.
Anotace česky
Článek prezentuje některé z výssledků exploratorního šetření, kterého cílem bylo získat odpověď na následující výzkumné otázky. Dojaké míry znají české mikro a malé podniky pojem relationship marketing při řízení dlouhodobých vztahů. Související cíle průzkumu byly formulovány takto a) identifikovat eistující portfolio dlouhodobých vztahů, b) zjistit motivaci anebo důvody anebo potenciální benefity dlouhodobých vztahů z aneo rpo řízení vztahů, c) zjistit kvalitu a význam každého vztahu, d) identifikovat metody/nástroje anebo aktivity používané pro řízení dlouhodobých vztahů a e) odhalit bariéry vztahů.
Návaznosti
1M0524, projekt VaVNázev: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
VytisknoutZobrazeno: 5. 8. 2024 11:16