D 2008

Relationship marketing and management of micro and small enterprises in the Czech Republic

KLAPALOVÁ, Alena

Základní údaje

Originální název

Relationship marketing and management of micro and small enterprises in the Czech Republic

Název česky

Relationship marketing a management mikro a malých podniků v České republice

Autoři

KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant)

Vydání

první. Vídeň, Rakousko, Business and marketing strategies for Central and Eastern Europe, od s. 155-168, 13 s. 2008

Nakladatel

Wirtschaftsuniverstaet Wien

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Rakousko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/08:00034144

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-3-9502045-7-5

Klíčová slova anglicky

relationship marketing and management; micro and small enterprises

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2010 15:45, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Anotace

V originále

The paper presents some results from the exploratory survey with the aim to get the answers to the following research question. How far are Czech micro and small companies with the concept of relationship marketing in managing their longlasting relationships? Related survey objectives were formulated as follows a) to identify existing portfolio of long lasting relationships, b) to find out motivation or reasons or potential benefits for or from maintaining the relationships c) to discover the importance and quality of each relationships, d) to identify methods/instruments/tools or activities used for maintaining the relationships and e) to discover the barriers of the relationships.

Česky

Článek prezentuje některé z výssledků exploratorního šetření, kterého cílem bylo získat odpověď na následující výzkumné otázky. Dojaké míry znají české mikro a malé podniky pojem relationship marketing při řízení dlouhodobých vztahů. Související cíle průzkumu byly formulovány takto a) identifikovat eistující portfolio dlouhodobých vztahů, b) zjistit motivaci anebo důvody anebo potenciální benefity dlouhodobých vztahů z aneo rpo řízení vztahů, c) zjistit kvalitu a význam každého vztahu, d) identifikovat metody/nástroje anebo aktivity používané pro řízení dlouhodobých vztahů a e) odhalit bariéry vztahů.

Návaznosti

1M0524, projekt VaV
Název: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky