2008
Relationship marketing and management of micro and small enterprises in the Czech Republic
KLAPALOVÁ, AlenaZákladní údaje
Originální název
Relationship marketing and management of micro and small enterprises in the Czech Republic
Název česky
Relationship marketing a management mikro a malých podniků v České republice
Autoři
KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant)
Vydání
první. Vídeň, Rakousko, Business and marketing strategies for Central and Eastern Europe, od s. 155-168, 13 s. 2008
Nakladatel
Wirtschaftsuniverstaet Wien
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Rakousko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/08:00034144
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-3-9502045-7-5
Klíčová slova anglicky
relationship marketing and management; micro and small enterprises
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2010 15:45, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
The paper presents some results from the exploratory survey with the aim to get the answers to the following research question. How far are Czech micro and small companies with the concept of relationship marketing in managing their longlasting relationships? Related survey objectives were formulated as follows a) to identify existing portfolio of long lasting relationships, b) to find out motivation or reasons or potential benefits for or from maintaining the relationships c) to discover the importance and quality of each relationships, d) to identify methods/instruments/tools or activities used for maintaining the relationships and e) to discover the barriers of the relationships.
Česky
Článek prezentuje některé z výssledků exploratorního šetření, kterého cílem bylo získat odpověď na následující výzkumné otázky. Dojaké míry znají české mikro a malé podniky pojem relationship marketing při řízení dlouhodobých vztahů. Související cíle průzkumu byly formulovány takto a) identifikovat eistující portfolio dlouhodobých vztahů, b) zjistit motivaci anebo důvody anebo potenciální benefity dlouhodobých vztahů z aneo rpo řízení vztahů, c) zjistit kvalitu a význam každého vztahu, d) identifikovat metody/nástroje anebo aktivity používané pro řízení dlouhodobých vztahů a e) odhalit bariéry vztahů.
Návaznosti
1M0524, projekt VaV |
|