D 2007

Hudební teorie, dětská hudební tvořivost a školní praxe

KNOPOVÁ, Blanka

Základní údaje

Originální název

Hudební teorie, dětská hudební tvořivost a školní praxe

Název česky

Hudební teorie, dětská hudební tvořivost a školní praxe

Název anglicky

Theory of music, children´s musical creativity and school practice

Autoři

KNOPOVÁ, Blanka (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. UK Praha, Kontexty hudební pedagogiky II, od s. 26-30, 5 s. 2007

Nakladatel

UK Praha, PF

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00034147

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7290-324-5

Klíčová slova česky

hudební teorie;hudební kreativita;školní praxe;efektivní vyučování

Klíčová slova anglicky

music theory; musical creativity; school practice; active perception;effective teaching

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 3. 6. 2009 13:20, PhDr. Blanka Knopová, CSc.

Anotace

V originále

Hudební proces na základní škole se vyrovnává po řadu desetiletí s nízkou úrovní hudebních vědomostí a praktických dovedností dětí. V příspěvku jsou naznačeny postupy, které by napomohly k vnímání hudby v širších souvislostech integrativního pojetí výchovy a vzdělání.

Anglicky

Musical process at elementary school deals for many decades with low level of childrens musical knowledge and practical skills . Some methods which could help to percept music in wider connections of intergative conception of music education are indicated in this contribution.