2007
Hudební teorie, dětská hudební tvořivost a školní praxe
KNOPOVÁ, BlankaZákladní údaje
Originální název
Hudební teorie, dětská hudební tvořivost a školní praxe
Název česky
Hudební teorie, dětská hudební tvořivost a školní praxe
Název anglicky
Theory of music, children´s musical creativity and school practice
Autoři
KNOPOVÁ, Blanka (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. UK Praha, Kontexty hudební pedagogiky II, od s. 26-30, 5 s. 2007
Nakladatel
UK Praha, PF
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00034147
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7290-324-5
Klíčová slova česky
hudební teorie;hudební kreativita;školní praxe;efektivní vyučování
Klíčová slova anglicky
music theory; musical creativity; school practice; active perception;effective teaching
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 3. 6. 2009 13:20, PhDr. Blanka Knopová, CSc.
V originále
Hudební proces na základní škole se vyrovnává po řadu desetiletí s nízkou úrovní hudebních vědomostí a praktických dovedností dětí. V příspěvku jsou naznačeny postupy, které by napomohly k vnímání hudby v širších souvislostech integrativního pojetí výchovy a vzdělání.
Anglicky
Musical process at elementary school deals for many decades with low level of childrens musical knowledge and practical skills . Some methods which could help to percept music in wider connections of intergative conception of music education are indicated in this contribution.