D 2008

Dotek jako prostředek komunikace

PROCHÁZKOVÁ, Lucie

Základní údaje

Originální název

Dotek jako prostředek komunikace

Název česky

Dotek jako prostředek komunikace

Název anglicky

Touch as an instrument of a communication

Autoři

PROCHÁZKOVÁ, Lucie (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Brno, Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, 9 s. 2008

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00026796

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-167-6

Klíčová slova česky

dotek; člověk s kombinovaným postižením; komunikace jako potřeba; vnímání; překážky v komunikaci; stimulace; pocity

Klíčová slova anglicky

touch; person with severe disability; communication as a need; perception; obstacles in communication; stimulation; feeling

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 10. 3. 2011 14:46, PhDr. Lucie Matoušková, Ph.D.

Anotace

V originále

Tento příspěvek se zabývá možnostmi komunikace u těžce postižených jedinců, zdůrazňuje potřebu těžce postižených osob komunikovat a blíže se zaměřuje na dotek jako jeden z prostředků komunikace s těžce postiženými jedinci. Sborník je v elektronické podobě.

Anglicky

This paper deals with the possibilities of communication of severe disabled people, underlines the need of severe disabled people to communicate and focuses to the touch as instrument of a communication with severe disabeld people. The book appeared in electronical version.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání