s 2008

Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

KLENKOVÁ, Jiřina a Marie VÍTKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Název česky

Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Název anglicky

Education of Pupils with Impaired Communication Ability. Education of Pupils with Educational Needs

Vydání

1. vyd. Brno, 143 s. 2008

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-167-6

Klíčová slova anglicky

special educational needs; Framework Educational Programme for Basic Education; inclusive education; integrative education

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 24. 3. 2010 15:52, Mgr. et Mgr. Vlastimil Sochor

Anotace

V originále

Publikaci tvoří anotace příspěvků z konference Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností, která proběhla v rámci realizace Výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, plné znění příspěvků je na CD ROM, který je součástí publikace.

Anglicky

The conference proceedings Education of Pupils with Impaired Communication Ability, the conference was held as a part of the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education. The full-papers are comprised at the supplementary CD ROM.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání