2008
Možnosti komunikace s dětmi a žáky s vývojovou dysfázií
BOČKOVÁ, BarboraZákladní údaje
Originální název
Možnosti komunikace s dětmi a žáky s vývojovou dysfázií
Název anglicky
The Ways of Communication with Childrens and Pupils with Developmental Dysphasia
Autoři
BOČKOVÁ, Barbora (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brno, Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností; Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, od s. 39-39, 10 s. 2008
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00026810
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-807315-167-6
Klíčová slova anglicky
developmental dysphasia; communication; parent of child/pupil with developmental dysphasia; speech therapist; teacher; support of communication
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 10. 12. 2008 10:24, PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
V originále
Tématem stati je problematika vývojové dysfázie - v návaznosti na symptomatologii této formy narušené komunikační schopnosti je prezentován komunikační proces a jeho změny mezi dysfatickým dítětem a jeho nejbližším okolím, zmíněna je také důležitost spolupráce logopedam rodičů a pedagogických pracovníků, doplněná o praktické rady, které mohou komunikaci s dětmi či žáky se specificky narušeným vývojem řeči usnadnit.
Anglicky
The topic of the article is problematics of the developmental dysphasia - presents the symptomatology also mentions the communication process and its modifications between the child with developmental dysphasia end its family and school environment. The importance of the cooperation of the speechtherapist and the family including the teacher of pupil with developmental dysphasia is mentioned too. In fine there are presented the practical advises to make the communication with the children or the pupils with specific language impairment easier.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|