2008
Zákazník a konkurenceschopnost podniku
KLAPALOVÁ, AlenaZákladní údaje
Originální název
Zákazník a konkurenceschopnost podniku
Název česky
Zákazník a konkurenceschopnost podniku
Název anglicky
Customer and competitiveness of a company
Autoři
KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant)
Vydání
první. Bratislava, Ekonomický a sociálny rozvoj Slovenska so zameraním na verejnú politiku, hospodárstvo a sociálnu sféru, od s. 53-62, 10 s. 2008
Nakladatel
Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/08:00026819
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISSN
Klíčová slova anglicky
Customer customer relationship competitiveness
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2010 15:50, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
Příspěvek je zaměřen na představení některých dílčích výsledků empirického šetření Centra výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky týkajících se vybraných ukazatelů, které lze spojit se vztahem podniků s jejich zákazníky a mohou v určité podobě patřit mezi faktory konkurenceschopnosti.
Anglicky
Paper presents some partial results from the empirical survey of the Research Centre of the Czech economy competitiveness concerning selected factors which can be connected with the relationship of companies with their customers and could in a certain form belong among the competitiveness factors.
Návaznosti
1M0524, projekt VaV |
|