Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{795947, author = {Klapalová, Alena}, address = {Brno}, booktitle = {Firma a konkurenční prostředí 2008.}, edition = {první}, keywords = {ISO 9000 competitiveness survey customer relationship}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7392-021-0}, pages = {46-51}, publisher = {Katedra podnikového hospodářství, Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita}, title = {Význam zákazníka jako stakeholdera a ISO 9000:2001}, year = {2008} }
TY - JOUR ID - 795947 AU - Klapalová, Alena PY - 2008 TI - Význam zákazníka jako stakeholdera a ISO 9000:2001 PB - Katedra podnikového hospodářství, Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788073920210 KW - ISO 9000 competitiveness survey customer relationship N2 - Příspěvek prezentuje část výsledků rozsáhlého empirického šetření zaměřeného na vybrané oblasti existence a činnosti podniků, které mohou sehrávat významnou roli při hodnocení konkurenceschopnosti.Problematika vybraná pro tento příspěvek je zúžená na získané výsledky šetření, týkající se vnímání významu zákazníka jako jednoho z primárních a pro současné a budoucí působení podniku nezbytných stakeholderů podniku a existence certifikátu ISO 9000:2001. ER -
KLAPALOVÁ, Alena. Význam zákazníka jako stakeholdera a ISO 9000:2001. In \textit{Firma a konkurenční prostředí 2008.}. první. Brno: Katedra podnikového hospodářství, Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita, 2008, s.~46-51. ISBN~978-80-7392-021-0.
|