2008
Význam zákazníka jako stakeholdera a ISO 9000:2001
KLAPALOVÁ, AlenaZákladní údaje
Originální název
Význam zákazníka jako stakeholdera a ISO 9000:2001
Název česky
Význam zákazníka jako stakeholdera a ISO 9000:2001
Název anglicky
The importance of customer as a stakeholder and ISO 9000:2001
Autoři
KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant)
Vydání
první. Brno, Firma a konkurenční prostředí 2008. od s. 46-51, 6 s. 2008
Nakladatel
Katedra podnikového hospodářství, Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/08:00026820
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-7392-021-0
Klíčová slova česky
ISO 9000 konkurenceschopnost průzkum vztah se zákazníkem
Klíčová slova anglicky
ISO 9000 competitiveness survey customer relationship
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2010 15:48, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
Příspěvek prezentuje část výsledků rozsáhlého empirického šetření zaměřeného na vybrané oblasti existence a činnosti podniků, které mohou sehrávat významnou roli při hodnocení konkurenceschopnosti.Problematika vybraná pro tento příspěvek je zúžená na získané výsledky šetření, týkající se vnímání významu zákazníka jako jednoho z primárních a pro současné a budoucí působení podniku nezbytných stakeholderů podniku a existence certifikátu ISO 9000:2001.
Anglicky
Paper presents part of the results of the empirical research oriented on the chosen areas of companies existence and activities which can play an important role for competitiveness evaluation. Problems depicted for this paper is focused at the gained results of survey concerning the customer importance perception as the one of primary stakeholders and the existence of the certificate ISO 9000:2001.
Návaznosti
1M0524, projekt VaV |
|