KLAPALOVÁ, Alena. Význam zákazníka jako stakeholdera a ISO 9000:2001 (The importance of customer as a stakeholder and ISO 9000:2001). In Firma a konkurenční prostředí 2008. první. Brno: Katedra podnikového hospodářství, Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita, 2008, p. 46-51. ISBN 978-80-7392-021-0.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Význam zákazníka jako stakeholdera a ISO 9000:2001
Name in Czech Význam zákazníka jako stakeholdera a ISO 9000:2001
Name (in English) The importance of customer as a stakeholder and ISO 9000:2001
Authors KLAPALOVÁ, Alena (203 Czech Republic, guarantor).
Edition první. Brno, Firma a konkurenční prostředí 2008. p. 46-51, 6 pp. 2008.
Publisher Katedra podnikového hospodářství, Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50600 5.6 Political science
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14560/08:00026820
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 978-80-7392-021-0
Keywords (in Czech) ISO 9000 konkurenceschopnost průzkum vztah se zákazníkem
Keywords in English ISO 9000 competitiveness survey customer relationship
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Changed: 9/4/2010 15:48.
Abstract
Příspěvek prezentuje část výsledků rozsáhlého empirického šetření zaměřeného na vybrané oblasti existence a činnosti podniků, které mohou sehrávat významnou roli při hodnocení konkurenceschopnosti.Problematika vybraná pro tento příspěvek je zúžená na získané výsledky šetření, týkající se vnímání významu zákazníka jako jednoho z primárních a pro současné a budoucí působení podniku nezbytných stakeholderů podniku a existence certifikátu ISO 9000:2001.
Abstract (in English)
Paper presents part of the results of the empirical research oriented on the chosen areas of companies existence and activities which can play an important role for competitiveness evaluation. Problems depicted for this paper is focused at the gained results of survey concerning the customer importance perception as the one of primary stakeholders and the existence of the certificate ISO 9000:2001.
Links
1M0524, research and development projectName: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Research Centre for the Competitiveness of the Czech Economy
PrintDisplayed: 27/4/2024 11:31