KLAPALOVÁ, Alena. Význam zákazníka jako stakeholdera a ISO 9000:2001. In Firma a konkurenční prostředí 2008. první. Brno: Katedra podnikového hospodářství, Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita, 2008, s. 46-51. ISBN 978-80-7392-021-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Význam zákazníka jako stakeholdera a ISO 9000:2001
Název česky Význam zákazníka jako stakeholdera a ISO 9000:2001
Název anglicky The importance of customer as a stakeholder and ISO 9000:2001
Autoři KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant).
Vydání první. Brno, Firma a konkurenční prostředí 2008. od s. 46-51, 6 s. 2008.
Nakladatel Katedra podnikového hospodářství, Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/08:00026820
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-7392-021-0
Klíčová slova česky ISO 9000 konkurenceschopnost průzkum vztah se zákazníkem
Klíčová slova anglicky ISO 9000 competitiveness survey customer relationship
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Změněno: 9. 4. 2010 15:48.
Anotace
Příspěvek prezentuje část výsledků rozsáhlého empirického šetření zaměřeného na vybrané oblasti existence a činnosti podniků, které mohou sehrávat významnou roli při hodnocení konkurenceschopnosti.Problematika vybraná pro tento příspěvek je zúžená na získané výsledky šetření, týkající se vnímání významu zákazníka jako jednoho z primárních a pro současné a budoucí působení podniku nezbytných stakeholderů podniku a existence certifikátu ISO 9000:2001.
Anotace anglicky
Paper presents part of the results of the empirical research oriented on the chosen areas of companies existence and activities which can play an important role for competitiveness evaluation. Problems depicted for this paper is focused at the gained results of survey concerning the customer importance perception as the one of primary stakeholders and the existence of the certificate ISO 9000:2001.
Návaznosti
1M0524, projekt VaVNázev: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
VytisknoutZobrazeno: 9. 5. 2024 05:19