D 2008

Pedagogická praxe na FSpS MU jako součást pregraduální přípravy učitelů tělesné výchovy

MALEŇÁKOVÁ, Šárka, Vlasta VILÍMOVÁ, Petr HEDBÁVNÝ a Petr ZAORAL

Základní údaje

Originální název

Pedagogická praxe na FSpS MU jako součást pregraduální přípravy učitelů tělesné výchovy

Název česky

Pedagogická praxe na FSpS MU jako součást pregraduální přípravy učitelů tělesné výchovy

Název anglicky

Pedagogical practice at FSpS of MU as a part of pregraduate preparation of teachers of physical education.

Autoři

MALEŇÁKOVÁ, Šárka (203 Česká republika, garant), Vlasta VILÍMOVÁ (203 Česká republika), Petr HEDBÁVNÝ (203 Česká republika) a Petr ZAORAL (203 Česká republika)

Vydání

první. Ostrava, Pedagogická kinantropologie, od s. 67-70, 4 s. 2008

Nakladatel

Ostravská univerzita v Ostravě-Pedagogická fakulta

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

Sport a aktivity volného času

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14510/08:00034180

Organizační jednotka

Fakulta sportovních studií

ISBN

978-80-7368-571-3

Klíčová slova anglicky

undergraduate preparation teachers' training experience training teacher training school trainee lesson reflection selfreflection supervize microoutput

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 26. 3. 2010 11:28, PhDr. Šárka Maleňáková, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se snaží souhrnně zpracovat a zhodnotit význam a důležitost pedagogických praxí, které jsou nedílnou součástí přípravy studentů učitelství. Prezentuje současný systém pedagogických praxí na Fakultě sportovních studií Masarykovy univerzity, předkládá dílčí cíle, náplň, a význam jednotlivých stupňů v gradačním systému praxí.

Anglicky

Paper tries to summarize and evaluate the importance and the significance of pedagogical training which is an integral part of preparation of students of teaching. The paper presents contemporary system of pedagogical practise at Faculty of sport studies of Masaryk University,it shows partial aims, the content and the significance of individual levels in gradual system of work experience.