CAJTHAML, Martin. Principles of Customer Evaluation. In International Customer Behaviour and Retailing Research. 1. vyd. Hamburg: Verlag Dr. Kovac, 2006, s. 86-92. ISBN 978-3-8300-2194-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Principles of Customer Evaluation
Název česky Principy zákazníkova hodnocení
Autoři CAJTHAML, Martin (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Hamburg, International Customer Behaviour and Retailing Research, od s. 86-92, 7 s. 2006.
Nakladatel Verlag Dr. Kovac
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60300 6.3 Philosophy, Ethics and Religion
Stát vydavatele Lichtenštejnsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/06:00034184
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-3-8300-2194-0
Klíčová slova anglicky value;choice; subjectivelly satisfying
Štítky choice, subjectivelly satisfying, value
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: prof. Mgr. Martin Cajthaml, Ph.D., učo 133976. Změněno: 15. 4. 2010 21:50.
Anotace
The aim of the paper is to analyse basic paterns of customers motivation.
Anotace česky
Cílem článku je rozbor základních zdrojů motivace zákazníkova rozhodování.
VytisknoutZobrazeno: 25. 8. 2024 20:18