B 2008

Sketch teaching methods

ŠIMONÍK, Oldřich

Základní údaje

Originální název

Sketch teaching methods

Název česky

Nástin vyučovacích metod

Název anglicky

Sketch teaching methods

Autoři

ŠIMONÍK, Oldřich (203 Česká republika, garant)

Vydání

První vydání. Brno. 64 s. Pedagogická teorie, svazek 2. 2008

Nakladatel

MSD spol. s r.o.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00034193

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7392-038-8

Klíčová slova anglicky

Teaching methods; Division of teaching methods; Verbal teaching methods; Schematic teaching methods; Methods of practical work; Teaching projects; Situation and inscenation methods; Didactic games; Teaching organization; Classification.

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 29. 5. 2009 13:37, prof. PhDr. Oldřich Šimoník, CSc.

Anotace

V originále

Outline of historical developement of teaching methods; Characteristics and division of teaching methods; Verbal teaching methods; Schematic teaching methods; Methods of practical work; Solutions of educational probléme; Teaching projects; Situation and inscenation methods; Didactic games; A lesson taking advantage of Dalton teaching plan items; Teaching organization, lesson; Classification of students.

Anglicky

Outline of historical developement of teaching methods; Characteristics and division of teaching methods; Verbal teaching methods; Schematic teaching methods; Methods of practical work; Solutions of educational probléme; Teaching projects; Situation and inscenation methods; Didactic games; A lesson taking advantage of Dalton teaching plan items; Teaching organization, lesson; Classification of students.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání