B 2008

Pregraduate Teacher Training 2.

ŠIMONÍK, Oldřich, Marie VÍTKOVÁ, Barbora BAZALOVÁ, Evžen ŘEHULKA, Hana HORKÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

Pregraduate Teacher Training 2.

Název česky

Pregraduální příprava učitelů 2.

Název anglicky

Pregraduate Teacher Training 2.

Autoři

ŠIMONÍK, Oldřich (203 Česká republika, garant), Marie VÍTKOVÁ (203 Česká republika), Barbora BAZALOVÁ (203 Česká republika), Evžen ŘEHULKA (203 Česká republika), Hana HORKÁ (203 Česká republika), Jiří NĚMEC (203 Česká republika), Stanislav STŘELEC (203 Česká republika), Jan ŠŤÁVA (203 Česká republika), Jarmila SVOBODOVÁ (203 Česká republika), Miroslav JANDA (203 Česká republika), Otto ČAČKA (203 Česká republika), Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Česká republika), Lenka GULOVÁ (203 Česká republika) a Dušan KLAPKO (203 Česká republika)

Vydání

1st ed. Brno, 224 s. Pedagogical Theory, Essay Selection 2, 2008

Nakladatel

Faculty of Education, Masaryk University

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00026845

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7392-058-6

Klíčová slova anglicky

Education Training Social pedagogy Special pedagogy Pedagogical diagnostics

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 30. 3. 2010 17:54, doc. PhDr. Otto Čačka

Anotace

V originále

Developmental Psychology; The selected chapters of theory and methodology of education; Social pedagogy; Special pedagogy 1; Introduction to Social Psychology; Pedagogical diagnostics.

Anglicky

Developmental Psychology; The selected chapters of theory and methodology of education; Social pedagogy; Special pedagogy 1; Introduction to Social Psychology; Pedagogical diagnostics.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání