D 2008

STORYTELLING, SENIOŘI, TEENAGEŘI

PAVLOVSKÁ, Marie

Základní údaje

Originální název

STORYTELLING, SENIOŘI, TEENAGEŘI

Název česky

STORYTELLING, SENIOŘI, TEENAGEŘI

Název anglicky

STORYTELLING, THE ELDERLY, TEENAGERS

Autoři

PAVLOVSKÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Olomouc, IX. Mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami a IV. Dramaterapeutická konference, od s. 58-69, 258 s. 2008

Nakladatel

Univerzita Palackého v Olomouci

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00026856

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-244-2010-3

Klíčová slova anglicky

Storytelling elderly man/woman teenager project perception relations between generations

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 9. 3. 2011 14:53, PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D.

Anotace

V originále

Ve svém příspěvku chci seznámit s výsledky výzkumného šetření, jehož cílem bylo zjistit, jaký význam přikládá generace teenagerů příběhům a vyprávění, zda se v dnešní době v rodinách vyprávějí příběhy, zda si senioři vypráví s vnoučaty, zda se generace teenagerů domnívá, že si se svými prarodiči vypráví dostatečně a zda lze použitím metody storytellingu postavit most mezi generacemi, přes který by se přenesly příběhy od starší generace k mladší.

Anglicky

In my contribution I would like to introduce the results of our research. Its aim was to find out what importance is placed on stories and story telling by teenagers, whether the elderly talk to their grandchildren whether these days stories are being told in families. Do teenagers feel they talk to their grandparents sufficiently. Can storytelling be used as a bridge between generations for transferring stories from the elderly to the young.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání