2008
Komunikace jako prostředek autoevaluace učitelů v inkluzivní škole
HAVEL, Jiří, Hana FILOVÁ a Jana KRATOCHVÍLOVÁZákladní údaje
Originální název
Komunikace jako prostředek autoevaluace učitelů v inkluzivní škole
Název česky
Komunikace jako prostředek autoevaluace učitelů v inkluzivní škole
Název anglicky
Communication as a Mean of Self-evaluation of Teachers in Inclusive Schools
Autoři
HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí), Hana FILOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II, od s. 97-113, 16 s. VZ, 2008
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00042172
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-170-6
Klíčová slova česky
ukazatele kvality inkluze sebeevaluace
Klíčová slova anglicky
detectors of quality inclusion self-evaluation
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 2. 5. 2011 13:29, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
V originále
Příspěvek popisuje výzkumný nástroj Rámec pro sebehodnocení podmínek vzdělávání a jeho použití v praxi při autoevaluaci školy. Zaměřujeme se v něm na zhodnocení některých indikátorů kvality s akcentem na komunikaci uvnitř školy i komunikaci s vnějším prostředím v části A, která charakterizuje kulturu a klima školy a v části B, popisující principy školy pro všechny.
Anglicky
The benefit describes an experimental tool Frame for self-evaluation of educational conditions and its using in practice. We concentrate on evaluation of some quality detectors, especially on a communication inside school and communication with outdoor environment in the part A and on clime of school describeing principles school for all in the part B.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|