Detailed Information on Publication Record
2008
Komunikace jako prostředek autoevaluace učitelů v inkluzivní škole
HAVEL, Jiří, Hana FILOVÁ and Jana KRATOCHVÍLOVÁBasic information
Original name
Komunikace jako prostředek autoevaluace učitelů v inkluzivní škole
Name in Czech
Komunikace jako prostředek autoevaluace učitelů v inkluzivní škole
Name (in English)
Communication as a Mean of Self-evaluation of Teachers in Inclusive Schools
Authors
HAVEL, Jiří (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution), Hana FILOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution)
Edition
Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II, p. 97-113, 16 pp. VZ, 2008
Publisher
Paido
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/08:00042172
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
978-80-7315-170-6
Keywords (in Czech)
ukazatele kvality inkluze sebeevaluace
Keywords in English
detectors of quality inclusion self-evaluation
Tags
Reviewed
Změněno: 2/5/2011 13:29, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
V originále
Příspěvek popisuje výzkumný nástroj Rámec pro sebehodnocení podmínek vzdělávání a jeho použití v praxi při autoevaluaci školy. Zaměřujeme se v něm na zhodnocení některých indikátorů kvality s akcentem na komunikaci uvnitř školy i komunikaci s vnějším prostředím v části A, která charakterizuje kulturu a klima školy a v části B, popisující principy školy pro všechny.
In English
The benefit describes an experimental tool Frame for self-evaluation of educational conditions and its using in practice. We concentrate on evaluation of some quality detectors, especially on a communication inside school and communication with outdoor environment in the part A and on clime of school describeing principles school for all in the part B.
Links
MSM0021622443, plan (intention) |
|