C 2008

Komunikace jako prostředek autoevaluace učitelů v inkluzivní škole

HAVEL, Jiří, Hana FILOVÁ a Jana KRATOCHVÍLOVÁ

Základní údaje

Originální název

Komunikace jako prostředek autoevaluace učitelů v inkluzivní škole

Název česky

Komunikace jako prostředek autoevaluace učitelů v inkluzivní škole

Název anglicky

Communication as a Mean of Self-evaluation of Teachers in Inclusive Schools

Autoři

HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí), Hana FILOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II, od s. 97-113, 16 s. VZ, 2008

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00042172

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-170-6

Klíčová slova česky

ukazatele kvality inkluze sebeevaluace

Klíčová slova anglicky

detectors of quality inclusion self-evaluation

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 2. 5. 2011 13:29, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek popisuje výzkumný nástroj Rámec pro sebehodnocení podmínek vzdělávání a jeho použití v praxi při autoevaluaci školy. Zaměřujeme se v něm na zhodnocení některých indikátorů kvality s akcentem na komunikaci uvnitř školy i komunikaci s vnějším prostředím v části A, která charakterizuje kulturu a klima školy a v části B, popisující principy školy pro všechny.

Anglicky

The benefit describes an experimental tool Frame for self-evaluation of educational conditions and its using in practice. We concentrate on evaluation of some quality detectors, especially on a communication inside school and communication with outdoor environment in the part A and on clime of school describeing principles school for all in the part B.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání