B 2008

Netradiční role učitele. O situacích pomoci, krize a poradenství ve školní praxi.

LAZAROVÁ, Bohumíra

Základní údaje

Originální název

Netradiční role učitele. O situacích pomoci, krize a poradenství ve školní praxi.

Název anglicky

Non-traditional role of teachers. The situations of help, crisis and counseling in school practice.

Autoři

LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant)

Vydání

2. vyd. Brno, 69 s. Pedagogická literatura, 2008

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14510/08:00029129

Organizační jednotka

Fakulta sportovních studií

ISBN

978-80-7315-169-0

Klíčová slova anglicky

school counseling; school psychology; teachers; school counselors

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 24. 2. 2009 17:11, doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.

Anotace

V originále

Kniha pojednává o roli učitele jako poradce v nestandardních školních situacích. První část knihy je věnována některým typickým problémovým situacím ve škole, ve druhé části je vysvětlen pojem krizově-intervenční kompetence. Další části knihy jsou věnované poradenským službám ve škole, školní psychologii, poradenským postupům a vybraným teoriím osobnosti.

Anglicky

The book discusses the role of teacher as a counselor in specific school situations. The first part of the book is devoted to some typical problem situations in school; in the second part the concept of crisis-intervention skills is explained. Next parts of the book are devoted to counseling services offered in schools, school psychology, and procedures of counseling and to selected theories of personality.

Návaznosti

GA406/03/0700, projekt VaV
Název: Psychologické aspekty dalšího vzdělávání učitelů
Investor: Grantová agentura ČR, Psychologické aspekty dalšího vzdělávání učitelů