2008
Netradiční role učitele. O situacích pomoci, krize a poradenství ve školní praxi.
LAZAROVÁ, BohumíraZákladní údaje
Originální název
Netradiční role učitele. O situacích pomoci, krize a poradenství ve školní praxi.
Název anglicky
Non-traditional role of teachers. The situations of help, crisis and counseling in school practice.
Autoři
LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant)
Vydání
2. vyd. Brno, 69 s. Pedagogická literatura, 2008
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14510/08:00029129
Organizační jednotka
Fakulta sportovních studií
ISBN
978-80-7315-169-0
Klíčová slova anglicky
school counseling; school psychology; teachers; school counselors
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 24. 2. 2009 17:11, doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
V originále
Kniha pojednává o roli učitele jako poradce v nestandardních školních situacích. První část knihy je věnována některým typickým problémovým situacím ve škole, ve druhé části je vysvětlen pojem krizově-intervenční kompetence. Další části knihy jsou věnované poradenským službám ve škole, školní psychologii, poradenským postupům a vybraným teoriím osobnosti.
Anglicky
The book discusses the role of teacher as a counselor in specific school situations. The first part of the book is devoted to some typical problem situations in school; in the second part the concept of crisis-intervention skills is explained. Next parts of the book are devoted to counseling services offered in schools, school psychology, and procedures of counseling and to selected theories of personality.
Návaznosti
GA406/03/0700, projekt VaV |
|