LAZAROVÁ, Bohumíra. Netradiční role učitele. O situacích pomoci, krize a poradenství ve školní praxi. 2. vyd. Brno: Paido, 2008, 69 s. Pedagogická literatura. ISBN 978-80-7315-169-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Netradiční role učitele. O situacích pomoci, krize a poradenství ve školní praxi.
Název anglicky Non-traditional role of teachers. The situations of help, crisis and counseling in school practice.
Autoři LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant).
Vydání 2. vyd. Brno, 69 s. Pedagogická literatura, 2008.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14510/08:00029129
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
ISBN 978-80-7315-169-0
Klíčová slova anglicky school counseling; school psychology; teachers; school counselors
Štítky school counseling, school counselors, school psychology, teachers
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D., učo 2201. Změněno: 24. 2. 2009 17:11.
Anotace
Kniha pojednává o roli učitele jako poradce v nestandardních školních situacích. První část knihy je věnována některým typickým problémovým situacím ve škole, ve druhé části je vysvětlen pojem krizově-intervenční kompetence. Další části knihy jsou věnované poradenským službám ve škole, školní psychologii, poradenským postupům a vybraným teoriím osobnosti.
Anotace anglicky
The book discusses the role of teacher as a counselor in specific school situations. The first part of the book is devoted to some typical problem situations in school; in the second part the concept of crisis-intervention skills is explained. Next parts of the book are devoted to counseling services offered in schools, school psychology, and procedures of counseling and to selected theories of personality.
Návaznosti
GA406/03/0700, projekt VaVNázev: Psychologické aspekty dalšího vzdělávání učitelů
Investor: Grantová agentura ČR, Psychologické aspekty dalšího vzdělávání učitelů
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 07:39