ŠTĚPAŘOVÁ, Ema. Sociálně-pedagogické faktory ovlivňující edukaci romských dětí. In Sympozium sociální pedagogiky na PdF MU. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sociálně-pedagogické faktory ovlivňující edukaci romských dětí
Název česky Sociálně-pedagogické faktory ovlivňující edukaci romských dětí
Název anglicky Social-pedagogical factories influencing education od Romany children
Autoři ŠTĚPAŘOVÁ, Ema (203 Česká republika, garant).
Vydání Sympozium sociální pedagogiky na PdF MU, 2008.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00026933
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky education; Romany children; Romany family
Štítky Education, Romany Children, Romany family
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Ema Štěpařová, Ph.D., učo 14754. Změněno: 24. 3. 2010 16:08.
Anotace
Sociálně-pedagogické faktory ovlivňující edukaci romských dětí. pojednává o podpůrných programech a projektech, jež mají v současné době za cíl zlepšit stávající stav romských dětí v oblasti vzdělávání. Mezi nejvýznamnější můžeme považovat např. fungování přípravných nultých ročníků, zřízení funkce asistenta pedagoga či doučování romských dětí prostřednictvím studentů pedagogických fakult. Uvedené programy budou předmětem zkoumání v disertační práci, kde bude popsáno zhodnoceno úsilí o zvýšení efektivity pedagogické činnosti školy ve vztahu k romským dětem.
Anotace anglicky
Social-pedagogical factories influencing education od Romany children covers supportive programmes and projects which currently aim to improve the educational situation for Romany children. Some of the most significant include, for example, how the preparatory zero-year classes work, the establishment of the position of a teacher’s assistant, or tutoring for Romany children provided by students of teaching faculties. These programmes will be examined within this dissertation, which will describe and assess attempts to increase the effectiveness of teaching in schools for Romany children.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 5. 2024 11:23