Sociálně-pedagogické faktory ovlivňující edukaci romských dětí
ŠTĚPAŘOVÁ, Ema. Sociálně-pedagogické faktory ovlivňující edukaci romských dětí. In Sympozium sociální pedagogiky na PdF MU. 2008. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Sociálně-pedagogické faktory ovlivňující edukaci romských dětí |
Název česky | Sociálně-pedagogické faktory ovlivňující edukaci romských dětí |
Název anglicky | Social-pedagogical factories influencing education od Romany children |
Autoři | ŠTĚPAŘOVÁ, Ema (203 Česká republika, garant). |
Vydání | Sympozium sociální pedagogiky na PdF MU, 2008. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/08:00026933 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova anglicky | education; Romany children; Romany family |
Štítky | Education, Romany Children, Romany family |
Příznaky | Recenzováno |
Změnil | Změnila: Mgr. Ema Štěpařová, Ph.D., učo 14754. Změněno: 24. 3. 2010 16:08. |
Anotace |
---|
Sociálně-pedagogické faktory ovlivňující edukaci romských dětí. pojednává o podpůrných programech a projektech, jež mají v současné době za cíl zlepšit stávající stav romských dětí v oblasti vzdělávání. Mezi nejvýznamnější můžeme považovat např. fungování přípravných nultých ročníků, zřízení funkce asistenta pedagoga či doučování romských dětí prostřednictvím studentů pedagogických fakult. Uvedené programy budou předmětem zkoumání v disertační práci, kde bude popsáno zhodnoceno úsilí o zvýšení efektivity pedagogické činnosti školy ve vztahu k romským dětem. |
Anotace anglicky |
---|
Social-pedagogical factories influencing education od Romany children covers supportive programmes and projects which currently aim to improve the educational situation for Romany children. Some of the most significant include, for example, how the preparatory zero-year classes work, the establishment of the position of a teacher’s assistant, or tutoring for Romany children provided by students of teaching faculties. These programmes will be examined within this dissertation, which will describe and assess attempts to increase the effectiveness of teaching in schools for Romany children. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 15. 10. 2024 12:56