NĚMEC, Jiří. Strukturované studium učitelství na PdF MU v Brně. In Coufalová, J. Redukce bariér při získávání učitelské kvalifikace. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2008, s. 81-84. ISBN 978-80-7043-697-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Strukturované studium učitelství na PdF MU v Brně
Název anglicky Structured teachers' training at the Faculty of education, Masaryk University, Brno
Autoři NĚMEC, Jiří (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Plzeň, Coufalová, J. Redukce bariér při získávání učitelské kvalifikace, od s. 81-84, 4 s. 2008.
Nakladatel Západočeská univerzita v Plzni
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00034235
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7043-697-4
Klíčová slova anglicky The teacher assistants; bachelor and magistrate students; two level preparation of the teachers; structured study; teachers.
Štítky bachelor and magistrate students, structured study, teachers., The teacher assistants
Změnil Změnil: doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D., učo 35929. Změněno: 24. 6. 2009 16:25.
Anotace
Studie analyzuje zkušenosti vedení pedagogické fakulty v Brně s přechodem na dvoustupňový model studia. Autor kriticky rozebírá pětileté zkušenosti (možné výhody a nevýhody), který tento model přináší.
Anotace anglicky
The study reflects the experience of the Faculty of Education management in Brno with the transformation into the two level study model. The author critically asses the five-year-experience (possible advantages and disadvantages) that had to be dealt with when the model was introduced.
VytisknoutZobrazeno: 21. 8. 2024 00:12